Πως να επικοινωνήσετε μαζί μας
Εάν η απάντηση στην ερώτησή σας δεν μπορεί να βρεθεί στη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να στείλετε μήνυμα στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας, οι οποίοι θα χαρούν να σας βοηθήσουν.
Ηλεκτρονική διεύθυνση: customer.experience@thehutgroup.com
Αν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, συνδεθείτε κάνοντας κλικ και στείλτε μας ένα μήνυμα μέσω του κέντρου μηνυμάτων στο λογαριασμό σας και η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας απαντήσει άμεσα.
Κάνουμε ό,τι δυνατό για να ανταποκριθούμε στις ερωτήσεις εντός μίας εργάσιμης ημέρας.
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο : +44 0845 094 9889
Ένας εναλλακτικός τρόπος να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι γραπτώς:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Customer Services Myprotein
Meridian House,
Gadbrook Park, Gadbrook Way, Rudheath,
Northwich,
Cheshire,
CW9 7RA
Παρακαλούμε γράψτε μας στην παραπάνω διεύθυνση, αλλά λάβετε υπόψη ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτή τη διεύθυνση για επιστροφές προϊόντων. Εάν θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, οι οποίοι θα σας εξηγήσουν ποια είναι η διαδικασία επιστροφής.
Σχόλια:
Πάντα θέλουμε να ακούμε τις γνώμες των πελατών μας. Τυχόν παρατηρήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας ή οτιδήποτε άλλο μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας ως αγοραστή, είναι πάντα ευπρόσδεκτες.
Παρακαλούμε σημειώστε: Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών. Εάν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά με τις αγορές στην ιστοσελίδα Myprotein ή για παραγγελία στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω διαδικτυακού κέντρου μηνυμάτων. Αρκεί να κάνετε κλικ στο "Ο Λογαριασμός μου" στην επάνω δεξιά γωνία της ιστοσελίδας μας και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Θέλετε να εργαστείτε για μας στη Myprotein;
Στείλτε μας ένα e-mail με το πιο πρόσφατο βιογραφικό σας στο recruitment@thehutgroup.com